Heeft u onze uitgaven niet rechtstreeks bij ons gekocht, maar bijvoorbeeld bij een internetboekwinkel, een boekhandel of een muziekhandel, ga dan bij klachten of de wens om te ruilen naar datzelfde adres terug.
• Retourzendingen
Wanneer een door ons rechtstreeks aan u geleverde Toortsuitgave niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u deze binnen 8 werkdagen aan De Toorts retourneren.
Alleen ongebruikte en onbeschadigde Toortsuitgaven die door onszelf aan u zijn geleverd worden door ons teruggenomen.
Opruimtitels en cd’s worden niet door Uitgeverij De Toorts teruggenomen, tenzij er een misdruk, bindfout of ander technisch mankement wordt geconstateerd dat reeds aanwezig bleek bij de levering.
Opruimtitels en oude titels kunnen een kleine beschadiging hebben, zoals een kleine kreukel of een lichte verkleuring bij de kaft/omslag, of een vouwtje in een binnenwerkpagina
Voorwaarde voor acceptatie van een retourzending:
– meld vooraf uw retourzending aan:
• telefonisch: 023 – 553 29 20;
• per e-mail: Wacht ons akkoord af alvorens het pakket te retourneren. Wij reageren op werkdagen binnen enkele dagen op e-mail-boodschappen;
– zend het pakket goed verpakt en gefrankeerd binnen 1 week na onze toestemming retour.
Niet vooraf aangekondigde retourzendingen worden als niet ontvangen beschouwd.
Vermeld waar de fout is geconstateerd, en uw naam, adresgegevens en banknummer in de retourzending. Het banknummer is nodig voor het geval wij u geen goed exemplaar in ruil kunnen toesturen, en u recht heeft op vergoeding van het aankoopbedrag en/of van de door u gemaakte verzendkosten.
Verzend- en/of retourkosten worden alleen door ons vergoed als het om een misdruk, een bindfout of eenandere technische fout, of om een foutieve levering gaat.
• Ruilen
Bij de productie van boeken is het onvermijdelijk dat er misdrukken (een pagina die niet te lezen is) of bindfouten (bijvoorbeeld ontbrekende pagina’s) voorkomen.
Ook bij de productie van cd’s kunnen technische fouten optreden, al controleren wij alle cd’s voordat wij ze aan de klanten verzenden.
Boeken met misdrukken, bindfouten e.d. worden op onze kosten omgeruild indien er nog een ruilexemplaar in voorraad is. Zo niet, dan wordt de artikelprijs vergoed die u bij levering heeft betaald, ongeacht de ouderdom van de order.
Verzend- en/of retourkosten worden niet door ons vergoed, tenzij het om een misdruk, bindfout of andere technische fout, of om een foutieve levering gaat.
• Disclaimer
Klachten over bezorging of verzending worden slechts in behandeling genomen binnen 8 dagen na de bezorging of verzending, of binnen 14 dagen na uw betaling.
U kunt uw klacht mailen naar: of bellen naar 023-553 29 20.
Uitgeverij De Toorts spant zich in om ervoor te zorgen dat alle informatie die u op deze website kunt vinden correct is. Uitgeverij De Toorts aanvaardt echter geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele fouten en/of ontbrekende informatie bij hetgeen op deze website is vermeld.
Mocht u nog andere informatie wensen, of vragen of opmerkingen hebben, neemt u dan contact op met:
Adres
UITGEVERIJ DE TOORTS
Conradkade 6,
2031 CL Haarlem
Telefoon: 023 – 553 29 20
Algemeen e-mail-adres: